Frakt och retur
Kundtjänst
Fraktpriser
Gäller inom Sverige. För beställningar upp till 900 kr kostar frakten 49 kr. För beställningar över eller lika med 900 kr = Fri frakt!
För beställningar utanför sverige , kontakta oss.
Normal Leveranstid
Grepp, t-shirts och kortlekar tar normalt 1-4 vardagar.
Stänger mm från x-pole och Lupit Pole tar 1-3veckor.
Orderbekräftelse
När du har fullgjort din beställning skickas en orderbekräftelse till e-postadressen som uppgavs vid beställningen.
Ta för vana att alltid kontrollera din orderbekräftelse så att allt ser korrekt ut, skulle det vara något du undrar över, kontakta då vår kundtjänst. Det är bra om du sparar din orderbekräftelse för att ha till hands vid eventuell kontakt med oss.
Har du inte fått en orderbekräftelse kontroller skräpposten, markera e-post från poledance.nu som säker e-post. Då kommer våra mejl att hamna i inkorgen fortsättningsvis.
RETURER
Returer sker på din egen bekostnad utom om varan är defekt eller om vi har packat fel. Returer ska skickas som brev eller paket, inte mot postförskott.
Du har inte ångerrätt om du tex öppnat ett grepp eller använt ett plagg.
När du utnyttjat din ångerrätt:
Du är skyldig att hålla varan i lika gott skick som när du fick den. Du får inte använda den, men naturligtvis försiktigt undersöka den. Om varan skadas eller kommer bort på grund av att du är vårdslös förlorar du ångerrätten.
När du meddelat oss att du vill returnera en vara så skickar du den spårbart till
poledance.nu / Ulrika Luckabauer
stobygatan 20
28139 hässleholm
Ange mobilnr 0736389544 för avisering.
Återbetalningsskyldighet:
Vi ska, om du utnyttjat din ångerrätt, betala tillbaka vad du har betalat för varan snarast eller senast inom 30 dagar från den dag då vi tog emot varan eller, om det är en tjänst, meddelandet om att du ångrat dig. Du får själv betala returkostnaderna när du sänder tillbaka varan.
Se även konsumentverket och distansavtalslagen, samt EU:s gemensamma tvistlösningssida http://ec.europa.eu/odr.
Din ångerrätt (ångerfristen) gäller under 14 dagar. I ditt meddelande till oss måste det klart framgå att du ångrar dig. Ångerfristen börjar löpa den dag du tog emot varan eller en väsentlig del av den. Om avtalet gäller en specialtillverkad vara – eller en vara som fått en tydlig personlig prägel, går ej att returnera.
Felaktigt köp
Vid eventuellt felaktigt köp i webbutiken, kontakta vår kundtjänst. Ha gärna ditt ordernummer tillhanda för snabbare hantering. Vi kan inte garantera att det felaktiga köpet kan rättas till, då din order redan kan vara skickad.
Reklamationer
Om ni skulle upptäcka något felaktigt med er order vid leverans, kontakta kundtjänst snarast möjligast för eventuell reklamation. För att skapa en snabbare hantering av ert ärende ber vi er därför att bifoga ordernumret reklamationen gäller, en bild på den felaktiga/skadade varan, era kontaktuppgifter samt en beskrivning som förklarar vad som har skett eller vad ni är missnöjd med.
Reklamation för transportskador
Skulle du upptäcka en skada på försändelsen, gör en anmälan på detta omedelbart till posten/leverantören. Hämta aldrig ut skadat gods utan att göra en skadeanmälan direkt på plats. Du skall få en blankett på plats som du fyller i direkt. Kontakta oss för vidare information. Enbart skadad förpackning godkänns inte som reklamation.
Ej uthämtat paket
Har inte paketet hämtats ut inom 7 dagar och det går i retur till poledance.nu så har vi rätt att debitera kund för kostnader gällande frakt, returfrakt, expeditionsavgift samt emballage. Avgiften är 150 kr.
Fel i publicering, prisjusteringar och tekniska fel
Vi förbehåller oss rätten till korrigering av prisuppgifter, dokument, grafik, texter med mera som skrivits felaktigt på vår hemsida, i kataloger, på produkter eller i andra förekommande media. Vi reserverar oss även mot prisjusteringar på grund av exempelvis förändrade priser från våra leverantörer, valutaförändringar, lagerförändringar och eventuella tekniska fel i webbshopen, browser eller server.
Åldersgräns
Åldersgränsen vid postorderköp är 18 år. Är du under 18 år krävs målsmans underskrift. Vi har dock inget automatiskt system som gallrar bort köp som görs av minderåriga, men skulle problem uppstå med detta gäller ändå 30 dagars öppet köp. Kontakta oss så kan vi göra återköp på ordern samt spärra den minderåriges konto hos oss.
Säkerhet vid betalningar
Poledance.nu sparar ALDRIG några uppgifter gällande ditt kontokort! All information skickas krypterad via säkrade servrar (SSL/HTTPS).
pris och Moms
Samtliga priser är inklusive moms 25%. Skulle momssatserna ändras förbehåller vi oss rätten att justera våra priser till motsvarande momssats.
Kontakta kundtjänst på mejl eller telefon om du har fler frågor
E-post: hassleholm@poledance.nu
Telefon: 0736389544
Måndag-Fredag: 9:00-16:00
Helger och röda dagar stängt.
Personuppgifter – GDPR
Företaget är personuppgiftsansvarigt för behandling av de personuppgifter som Du som kund lämnar till oss. Dina personuppgifter kommer att behandlas i syfte att upprätthålla kundrelationen och eventuellt för marknadsföringsändamål av annat företag. Du kan begära att personuppgifter rättas eller tas bort.
Kataloger, nyhetsbrev
När du genomför ett köp hos oss kan du välja om du vill ha vårt nyhetsbrev via e-post med trevliga erbjudanden och eventuella tävlingar med fina priser. SMS-utskick, kataloger och trycksaker kan komma att skickas ut till registrerade kunder. Vill du inte ha dessa går det att välja bort dessa typer av utskick på din kontosida, alternativt mejla till vår kundtjänst.
Reposta?
Tagga oss gärna på sociala medier så är chansen väldigt stor att vi repostar dig! #poledance.nu
Betalningsmetoder
-
Kredit-/bankkort
-
PAYPAL
-